SOME ALONETIME


Gokväll! Allt bra med er? Ligger just nu i min säng och laddar inför en film med lite gott. Sover faktiskt ensam ikväll. För första gången på läääänge. Åh vad skönt tänker ni men NEJ det tycker inte jag. Visst att det kan vara skönt att ha en ensamkväll, läsa en bok, dricka té, fantisera om livet osv. Men sova själv? Inget för mig. Jag är gosarnas gos så finner inte det skönt över huvud taget. Måste ha någon att ligga nära, bli spoonad, kramas och prata tills klockan blir alldeles för mycket. 
Så nu ligger jag här. Ensam. Som jag upprepat sjuttioelva gånger. 
Anyways, det är redan tisdag idag och snart är det fredag! Då ska hela släkten taijcon till Göteborg för att fira mormor och morfar som firar guldbröllop på hela 50 år! Är det inte helt sjukt?! Tänkt att få bygga upp ett liv tillsammans och vara gifta i minst 50 år? Alltså drömmen eller vaddå???? 
AE nu spånar jag iväg (lite för mycket) så stoppar det innan det blir för sent. Så nu ska jag dra igång en film. Godnatt alla fina, sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0