VALENTINES DAY

 
Godmorgon! 
hur har eran valentine varit? min har varit helt jävla super! första gången jag har spenderat valentine med en pojkvän eller eller en pojke över huvud taget haha! har bara spenderat min valentine med mina brudar innan. och vet ni? valentine med den man älskar vare sig det är familj, vänner eller kärlek så blir den magisk. Så samtidigt som jag hade det super, så kändes det konstigt att inte vara med tjejerna haha!
Kan vara världens partypooper nu, men tycker förövrigt att Valentines day har så himla mycket press på sig, det känns mer som att allt handlar om att prestera så att man kan lägga ut sina 500 rosor man fick samt 70 chokladaskar på facebook (inte för att det är något fel i att lägga ut sånt på facebook) men just själva grejen att det känns som att allt handlar om att visa alla hur sjuk valentine man hade. Det känns inte som att sjävla budskapet spelar någon roll längre utan mest KOLLA VAD JAG FICK. 
Tycker det är skittråkigt, för valentine handlar egentligen bara om kärlek, all möjlig slags kärlek. Mellan ett par, familj eller vänner, visa uppskatttning och uppvaktning och beundran, någon fin present om man känner för det, äta god mat eller bio! 
Så vad jag egentligen ville komma fram till är att jag hoppas att eran valentine var het jävla ASSUPER! Men att ni framför allt fick spendera den med någon ni älskar eller håller mycket kärt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0