LITTLE SOUL

hi peeps. vilken helg alltså. har varit totalt däckad nästan hela helgen. svullen som en badboll och hostat upp mina inälver (nästan). Det enda positiva med allt detta var att min familj kom upp i helgen och tog hand om mig. Jag låg tyvärr i sängen 98 % under tiden dem var här, men så mysigt att äntligen får ha dem nära. Saknaden är enorm när man inte bara kan åka till sina nära och kära över en dag, bara för att ta en fika, prata och laga mat tillsammans, att bara kunna ha möjligheten att faktiskt kunna göra det vara för att man vill. Men nu är det ju inte så, tyvärr. Så det var så otroligt mysigt att dem kom upp en helg. Nu ska jag försöka lämna min lilla ö (sängen) och iallafall ta mig till soffan och sitta upp och ta något att äta. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0