BEACH, BABY

hallåå soleeeeeeen jag har saknat dig såååååååååå!
lever livet just nu. sanden på stranden är lika varm som eld, luften får en att känna som att man grillas och havet är ljuvligt. det enda med havet är vell att det sticks lite haha! det är tydligen pyttesmå delar av en lång manettråd som sticker lite haha! hur som haver, kan lugnt säga att jag aldrig känt mig så himla blek alltså. folk kollar på mig och säger: jo så wäääit, jo like snåwiäiite. hade tillochmed ett litet samtal med ett par ryssar, pratade lite och så kom vi in på hur länge vi varit här, och så  kläckte jag ur mig att jag är så himla vit ;) (hintar att vi inte varit här så länge) och så började dem APskratta och sa HAHAHAH A YÄÄS YU AR SO WHAIT GURL, skrattade och gick vidare.
så från och med nu, kan ni kalla mig snövit :)  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0