KATA BEACH +

 
då jag inte velat erkänna för mig själv att internet inte vill funka på beställning hela tiden, så är det dags. 
bloggen hinner ju inte riktigt ifatt livet här i thailand! så tänkte uppdatera lite nu när internet äntligen vill ge med sig. 

- vart är vi
- vad händer
- vart ska vi 
 
- vi är just nu u phuket town! vi lämnade patong för några dagar sedan och kände att det var dags för ett nytt ställe! så här har vi varit nu i 3 dagar!
- vad som händer nu är att håller på att packa för fullt! utchekningen är kl 12. klockan är lite över 9 och vi har varit och käkat frukost på världens bästa ställe. 
- 10.30 ska vi ta båten över till koh lanta! 
 
anyways, kata var skitnice. vi tog lokalbussen för bara 35 baht!!! fattar ni eller?!?!? lite mer än 8 kr pröjsade vi för att åka på en magisk resa uppe bland bergen, sitta och prata med 2 andra par, varav ett grekiskt och ett norskt! vi delade med oss av våra upplevelser och platser osv. riktigt kul faktiskt. sen efter en rolig resa så hoppade vi av mitt i ingenstans kändes det som, ni förstår att här har man inga busstabeller, alltså, varken plats eller tidstabeller. busschauffören ställer bussen på ett ställe han tycker verkar nice, för att vänta på att bussen blir helt ok full. dvs att han kan stå där, på en icke bussplats (alltid på olika platser) och kan vänta där från 10 - 40 min. haha! efter att ha vandrat lite hur som helst så hittade vi tillslut till stranden och bara levde. 
drack god fruktdrink, läste bok, badade, gick längs stranden, käkade glass, spelade kort, jaaaa alltså livet.
 
detta was alles! nu måste jag packa klart!!! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0