HAPPY NEW YEAR

Gott nytt år peeps! Hur mås det? Jag mår fasen riktigt bra alltså. Har haft ett sjukt grymt år. Det bästa av allt var att jag fick spendera både avslutet på året och början på det nya året med dem bästa människorna jag vet på denna planet. Både familj och vänner. Hur lyckades jag klämma in alla babes på samma dygn - utan stress! Helt sjukt!?!? Hur många av oss stressar inte helt ärligt? Jag om någon är stressens mamma. Stressar upp mig för precis allt, saker som har hänt, kan hända och kanske kommer att hända och kanske inte händer? Hur onödigt? Men ingen stress ägde rum på hela nyår eller julen. Så himla underbart Det är mottot för detta året. Sluta stressa. sluta oroa mig och bara omfamna vad som ska komma skall, lösa det och bara njuta. 


2017 - wazuuup!!! Im ready for you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0