this is the new shit

Hey guys :)!

allt bra?
ja kan tyvärr inte säga detsamma -.-'
jag har läst läxa hela dagen (a elr kanske liiite)
elr asså JAG HAR FAKTISKT LÄST HELA DAGEN!
fast ingenting fastnaaaaaar :'(
det känns som att jag är den gamlaste nokiatelefonen av dom alla med snake på som inte har ngt minne, för ingenting får plats :(((

men jag har iaf gjort en rolig sak som jag kommer ihåg :)
jag har pratat i telefon i över 1 och ½ timme.. gosigt elr hur?
O-J-A-A-A
men iaf dagen har varit bra faktiskt, inte haft tråkigt elr nånting, toppen (y)
men jag måste ju berätta om de dåliga med... jag har so prov imån, som evelina har övat på jättejäätebaaaotamkt fast ingenting har fastnat :o!
så evelina gav upp en elr 2 timmar och spelad piano :)
...jag kommer bara bli sååååååå såååååååå IG imån :)
jaja, alla är inte perfekta :D!

men ska fortsätta kolla på scrubs nu (L)

laaaaaaaaater :*

Kommentarer
Postat av: Peltahakki

Seriöst, lär dig skriva på svenska jävla fjortis...

2009-11-26 @ 15:47:54
Postat av: evelina

men shit vilket liv du har som sitter och komenterar att jag är fjortis :s

du är ju förfasen värre än en fjortis,

& jag skriver på svenska, det är nog bara att lilla du har en aning svårt och läsa :o :)

2009-11-27 @ 16:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0