ett mirakel hände idag..

HALLÅ ALLA SOM LÄSER DETTA FÖRBERED ER FÖR VÄRLDENS STÖRSTA CHOCK! JAG HAR PRECIS VARIT UTE OCH JOGGAT I EXAKT 43 MINUTER!!!!!!!! KAN NI FATTA ELLER? HELT OTROLIGT! okej... ska sluta dampa för denna exktremt sällsynta händelse.. men iaf, jag är hur stolt som helst! föressten, asså har jag typ missat "detärdagsförfrågestundpåallabloggarihelavärldenveckaslashdagen" ?
buhuu jag känner mig helt utstött :(, jag behöevr inte ha några frågestunder, ni vet att alla som läser min bogg får fråga vad som helst när som helst... det vet ni vell aight? :( ...... BRA :D!
och en till sak (a), det är entourage ikväll :D
men älskade läsare, ni får ha en superkväll.


- dagens random: vet ni veta en sak? att jag när jag äter mina mackor, äter jag ALLTID upp kanterna runt hela mackan först :D

/evelina


Kommentarer
Postat av: lisapham

sv: tack så mycket sötan!! <3

2010-03-01 @ 18:06:31
URL: http://lisaphams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0