JAG HAR KLIPPT MIG!




Hey!

tro det eller ej... men jag har faktiskt klippt mig, för första ggn på hmm ja, 2 år kan det väll vara tror jag. Jag har ju sån skräck för att klippa sig, jag har det problemet att jag får ångest så fort jag ser mitt avklippta hår på golvet och att jag ALDRIG blir nöjd, men idag.. IDAG blev jag faktiskt NÖJD :D:D
HELT OTROLIGT! HALLELUJAH!
& Idag ska jag nog vara med Alice :) så, vi hörs senare!

i got so much love, for you darlin, and i wanna let you know how i feel, and it's true that i love u and it's true your the only one and i do, i adore u, and it's true, you make me feel alive,

Kommentarer
Postat av: armina. - foto&vardag.

vetu vad jag kom på? du skulle passat i brunt hår, det hade varit skit snyggt på dig! :O

2010-02-18 @ 13:53:42
URL: http://aarmina.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hur kort :o??<33

2010-02-18 @ 18:11:35
URL: http://matildaejagdet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0