öadoeihvfhmdsjvgkjfhvdsj

hi there =)

är supertrött, har sovit hela dagen, så jag är helt seg -.-'
jag är sjuk också.
kul eller hur?
feber huvudvärk, förkyld och ont i halsen, jaaaa vad mer kan man begära? -.-'
men jag har slått rekord i att nysa idag :D:D:D::D:D:D:D:D:D
jag nös 5 ggr i sträck!

H E L L  Y E A H

T H A T S   W H A T   I ' M   T A L K I N G   A B O U T :D!

& visste ni att man är medvetslös i någonhundradeks sekund då man nyser ? (a)
ganska coolt faktiskt. :o

men jaja, nu sak jag krya på mig genom att krypa ner under täcket och kollapå film.
mysigt :)

ciao =)



btw, jag saknar min lilla älskling så otroligt mkt. som just nu befinner sig i  varma aruba. åh kom hem snart! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0