i don't know anymore...

dagens fråga: vilka är dina dåliga sidor? : mina dåliga sidor är nog.. hmm, svartsjuka. inte nånting jag kan kontrollera (TYVÄRR). och så har jag svårt att lita på folk. =)

hmm. hur ska men beskriva denna dag?
jag vet! SKITKUL :D jag fick över 50 pussar på kinden av alla möjliga olika randoms :D, hahah skitkul!, men när jag kommit hem så var dagen inte lika rolig längre... jag fick plugga ruman av mig. J I P P I.
och så har jag börjat frysa lite :| får verkligen hoppas att jag inte blir sjuk nu :o!
meeeen vet ni? nu ska jag och mina coola kompisar till läxor glida vidare :)

kiss and hugs! .......(självklart kiss som i urin)

-dagens random: jag åt 6 st knäckebröd i skolan idag :D:D:D::D + att jag fick massa pussar (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0