i'm a fkn maniac

JAG HAR BRYTIT MIG IN I MITT EGET JÄVLA HUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! asså fyfan, vet ni vad jag har gjort? om ni inte fattat, så var vänlig och läs den feta texten igen......... ASSÅ HARREGUD! JAG HADE INGA NYCKLAR OKEJ? JAG HADE LÅST UTE MIGSJÄLV! så jag tog en spade, my hjälpte mig upp på taket, jag halkade till ett par ggr, men jag trillade aldrig ner, my langade en spade och jag tog emot, öppnade fönstret, och drog mig in... och detta var på andra jävla våningen. kan ni fatta hur jävla sjuk jag är egentligen som klättrar upp på tak och hoppar in i min mammas sovrum genom ett fönster? ja, jag är j*vligt sjuk, tack för mig, nu ska jag värma upp min rumpa sm jag satt på då jag grävde mig fram längs taket, och lugna ner mina skakiga ben.

-dagens random: jag klättrade på ett tak idag och så prövade jag och vicci göra bubbel vatten av mjölk.. så alltså gjorde vi bubbelmjölk. men sen så va det inte gott så vi gjorde bubbeloboy, och inget av detta va lyckat. så gör inte detta hemma. ok?

BYE :)

Kommentarer
Postat av: Faster Kate

Asså du är sååå jävla sjuk S

har blivit nån jävla "klättrar räddaren i nöden i alla länder ring så kommer jag*...????

Men det är släkt drag,



Love U

puss

2010-03-07 @ 14:27:10
Postat av: evelina :D

HAHAHA! jaa det är sant, jag är en riktig hjälte! hhahahhha!, blev bara tvungen att svära av mig lite, fatta nervös jag var!, det va jättehalt!

hahah jaaa klart det är släkt drag,



i love U!

puss& kram

2010-03-07 @ 14:50:07
Postat av: Vicci :D

hahaha men herre gud eve ;o

haha och bubbel mjölken ;/ fan va det skummade över :(

2010-03-07 @ 15:20:34
Postat av: evelina :D

hehehhe (a) jag blev ju tvungen att komma in på ngt sätt :o!

hihi det va jättekul (a),

love u <3

2010-03-07 @ 15:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0