i'm sick of trying...


hej allihopa :)
 jag ligger just nu i sängen och fryser. kollade precis på min efterlängtade film precious, shitt... vad ska jag börja?, seriöst tror jag inte ens att jag kan finna ett pyttelitet ord som beskriver 1 tusendel vad jag tyckte om denna filmen. jag rekomenderar denna starkt, och jag rekomnenderar denna om du vill att tårarna ska ösa ner. man blir verkligen sårbar.. jag kan verkligen inte fatta att det finns sådana j*vla äckliga svin där ute i världen som ENS KAN TÄNKA TANKEN ATT BEHANDLA NÅGON SOM DOM GJORDE MED PRECIUS!!!!, jag vet att detta är en film, men den är verklighetsbaserad. kan ni fatta att det finns folk därute som har gått igenom detta och går igenom detta just nu? usch.. men jag får nog ta och sluta skriva nu för annars kommer jag troligtvis aldrig sluta. som sagt, jag rekomenderar denna starkt, men ska ta och försöka pysa ner till köket och äta nybakat bröd. hörs imån.


-dagens random: jag får mat i magen när jag äter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0