WAPADALOBAHAPPBAMBO!::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

nuuuuuuuuuuu är det lilla födelsedagsbarnet tillbaaaaaka :D!
vi beställde som sagt hem min favoritmat, KINA MAT (L)
jag tror seriöst att jag har ätit så mk att jag typ... typ... liknar en döv elefant med 4 ögon 1 öra och 1 snabel... som kan prata.. TREVLIGT MHMJA !

hihi jag har fått *hosthost*

* mobil.. vejno veeejo...vejsno.. ASSÅ JAG VETTEFAN VAD DEN HETER! (utbrott.se :@!)
* pengar .. alltid bra att ha!
* kläder.. FINT :D
* parfym.. MMMMMH luktar super (a)
* smink..  HIHI
* naglack.. hadiwchaksgvujb h :D!
* ngn skönhetsalongbajs... treeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeevligt :D!

sådääääääääääär.... och asså jag menar den där telefonen, vejo, vjeo, vejjsno .. JAG VETTEFAN! aa den var verkligen HELT SUPERDUPERMEGATRUPER krånglig :o!... evelina fattar iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiingentin-g :).. men DÅ äre en sån tur att man har en riktig brud vid namn sahra gillberg som har en likadan klurig litenbajstelefon som kan lära mig :D!

HA-HA den ni ;) nuuuuuuuuuuuuu är ni inte lika kaxiga längre! HA-HA ..MOHAHAHA *evileye*
okej.. jag är trött, jag har varit trött sen jag steg upp på morronen, och det roliga var att på morronen så kommer mamma och dom alltid in och sjunger för mig, men denna gången vaknade jag inte.. dom stog och sjöng och hade sig, och jag bara låg och snarkade.. så dom fick tillslut (efter de hade ropat mitt namn typ 134567645342 ggr) börja peta till på mig och skaka mig till liv, och ba : EVEEEEEEEEELIIIIIINA JOHOOOOOOO  WIHOOOOOO HALLOOOOOOOOOO... nånting i den stilen ^^,
och typ efter ytterligare 5 minuter.... DÅ VAKNAR LILLA JAG :'D! haha... meeeeeen.. jag fattade ingenting o.O,
jag ba: omen snälla gå jag vill sova kl är fan 5 på morronen -______-,
... mamma: men evelina det är din födelsedag..:O?
det blir tyst en stund inne i rummet, OCH SEN FATTAR JAG EFTER TYP YTTERLIGARE 5 MINUTER OCH BARA RESER MIG UPP MED VÄRLDENS JÄVLA BAJSRYCK OCH FATTAR.... ATT DET ÄR MIN DAG IDAG :D:D:D:D:D: WIHOOOO :D:D:D:D::DD DAGEN ÄR RÄDDAD :D!.. typ så (A) jaaaa, och då vet ni det :D
men hörrönini, nu ska den lilla plutten evelina sellén ta och lägga sig och sova, RIIIIIIKTIGT GOTT :)!
så hare bra ni som läste allt detta, superduper! tummen upp för er!

evelinaärvärldesbajspruttkorvochärheltgladochharvärldensbästaumorbajsbajshejdåoåoåoåååååååååå!

HAHAHHAHHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHHAHAHAHA
VIVAZ HETTE DEN VISST ^^, XD
...jaa ni, fyan xD
jag fick den svarta btw :)

GODBAJS :)!.. okej sorry, jag menar GODNATT :D!

Kommentarer
Postat av: Malin:)

Grattis Evelina :) <3

2010-03-31 @ 22:47:05
URL: http://malinhenaes.blogg.se/
Postat av: evelina :D

tack malin :D <3

2010-04-01 @ 15:47:59
URL: http://evelinasellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0