SHIT HAPPENS

detta visste du kanske inte....

* jag hackar alltid lök med simglasögon på mig
* jag hatar ketchup mest av allt, och har alltid gjort det, har alltid varit mer åt senapshållet!
*jag HATAR midsommarmat mest av allt, att bara prata om sill gör mig helt jävla spyfärdig, USCH!
* jag älskar att ha äppelmos på mina flingor!
* jag tror på spöken

* jag är superrädd för baciller, visst mitt rum är en tvättäkta katastrofal stökig bajs röra, men jag kan tillexempel inte äta nånting med mina händer efter jag petat på t.ex pengar osv..
* mycket av min vardag beståv av det fina ordet bajs!
* mycket av min hjärna består av tankar om vad som händer efter döden och vad som finns utanför rymden..
* när jag var liten, så var alla tjejernas dröm-yrke att bli delfinskötare, medans jag va helt obsessed med att bli GLASBLÅSARE! (?)

* jag HATAR när jag folk petar i mitt hår, eller petar med sina händer i mitt ansikte, får sån himla panik :s
* jag tycker att talesättet "pengar inte kan köpa lycka" är rent jävla BULLEBAJS! så jävla glad man skulle bli av pengar, att kunna skänka pengar till massa barn och familjer som inte har ngt hem osv..
för att så fort man tar upp ämnet om pengar så hoppar alla på det direkt och säger att : A; MEN DÅ HAR DU INGA ÄKTA KOMPISAR!!!! eller säger att man måste välja mellan pengar och familj?
man ba: ? men bara för att man är rik behöver la inte hela jävla världen veta det eller? man kan låtsas att man är helt normal och leva ett helt jävla normalt liv utan att skryta om att man kan skita ut pengar ur röven och ha en frisk familj, och goa vänner som man kan bjuda på resor osv...
* mina rötter kommer ifrån ryssland, vilket förklarar min icke svensson grisnäsa :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0