FANNY BANNY BAJS


hooopppsan! någon person har visst glömt att publicera ett inlägg ett antal timmar för sent ^^!

jaa... en uppdatering om dagen då. juste igår så fick jag huvudvärk (ovanligt) och så gick jag och la mig, vaknar på kvällen, och inser.. BAJS! jag har praktiskt taget sovit mer än hälften av min sömn. detta innebar att jag låg vaken till kl 4 - halv 5 idag på morronen. GR8!
skolan var som vanligt. men idag så hängde fanny banny bajs med mig hem! vi hade mycket att ta igen ^^
såååå det blev mycket mycket mycket prat och skratt med andra ord :D!
lite efter 4 så skulle hon vidare till en " viss person ^^" HIHI. 
OCh då vare dags för mig att ta tummen ur röven och gå ut och röra på mig eftersom att jag inte har rört på mig på en vecka. Minst.. och

jag.har.ont.

borde inte tagit i så eftersom att jag är förkyld och har väldigt ont i halsen. .. ... MENMEN. jag lever iallafall!
och nu så är maten snart klar *HAPPYFACE*
så nu ska jag ta och rulla ner till matbordet :D
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0