SURPRISE

alltså, vad har jag gjort för att förtjäna er? jag tackar gudarnas gudar för er. 
igår så skulle jag och mami käka på bambu (trodde jag) men icke! när jag står med tandborsten i munnen och springer runt med en toffs på huvudet så hör jag hur några tjejer bara skriker utanför mitt hus och bara springer in och och skriker JA MÅ HON LEEEVAAAAA. anna banan, flisan, kajsakorven och jennybajsen hade köpt med sig jordgubbar, rosa champagne, ett fint paket och ett fint kort. sedan så kidnappade mig och så vips var vi framme i finfina borås! där trallade vi runt, åt på babel (stavning?) JAG ÄLSKAR TAPAS ALLTSÅ ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ. ni fattar inte hur jävla jävel jävla god det var där. smakar som gud själv har lagat maten NO KIDDING! sedan så var det bio på kvällen. när vi rullade hemmåt med största leendet på läpparna så parkerade vi pärlan hos flisan och så skulle vi sova där!? så huuuuur sammanfattar jag allt skratt, all kärlek? i ett enda inlägg? typ såhär:
BÄSTA DAGEN. BÄSTA MATEN. BÄSTA PRESENTERNA.BÄSTA BION.
OCH BÄÄÄSTABÄSTAAAAA TJEJERNA!!

JAG ÄLSKAR ER ♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0