SEE YOU IN MY NIGHTMARES

idag var den sista föreställning någonsin för mig. det är känns ganska konstigt. lite tomt. jag har spenderat inprincip varje torsdag och fredag dessa två senaste åren tillsammans med mina tjejer. men jag antar att allt har ett slut, jag trodde bara inte att det skulle besöka mig, oss just idag.
men på tal om slut så börjar skolan också dra sig mot sitt slut, och det betyder sommarlov. mitt sista sommarlov jag kommer få vara med om i detta livet. så därför, ska jag njuta och ta vara på varje sekund av detta lovet. och jag ska leva, utan bekymmer, ångest, stress, problem, all skit som bara ligger och gror i mig. jag ska leva, leva som aldrig innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0