WORLD FULL OF PEOPLE, ONE KILLING ME

jag försöker hela tiden, jag skriver oftast en hel text här under, men det slutar endå alltid med att jag suddar ut den. helt ärligt vet jag inte varför haha. kanske för att jag inte själv vet vad jag vill att min blogg ska handla om, eller för att jag helt enkelt inte vill dela med mig mina känslor. jagsjälv tycker om bilder, massa bilder, och en fin eller ful text här och var är ju inte helt fel, men oftast när jag läser bloggar så (helt ärligt) så kollar jag mest på bilderna och skiter i texten. men nu så känns bloggen lite opersonlig, den känns liksom tom med massa bilder på, och jag vet inte hur jag ska få den mer, personlig. för att skriva om min helg och min dag känns väldigt tråkigt haha, vill skriva om äventyr, resor, minnen, spontana kvällar, inte om plugg och vad jag gjort efter skolan haha. 
det är också lite därför jag inte uppdaterar så jätteofta, jag är inte så mycket för påtrvingade inlägg haha. 
inlägg som man verkligen vill lägga ut är så mycket bättre än ett halvtråkigt inlägg, enligt mig.

jag vet inte om någon ens har orkat läsa detta, för det skulle troligtvis jag inte göra haha! men jag ska börja smått, jag ska försöka att åstadkomma mer än bara bilder.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0