HUR KAN JAG SAKNA NÅGOT SOM ALDRIG VARIT MITT

jag är som bortglömd. alla timmar som jag spenderat framför spegeln varje morgon är förgäves, det hålet i ditt hjärta så desperat försökt kunna fylla med min kärlek har inte varit något annat än otillräckligt. 
ni gör alla saker som jag och han gjorde. vi brukade fjanta runt och skratta så att tårarna rann. 
just ni rinner mina tårar, men detä r inte tårar av glädje. 

det gör ont i mitt lilla ömtåliga hjärta. alla är lyckliga förutom jag, jag är bara en börda. jag är ett hinder för er. 
jag vet liksom inte vad jag ska ta mig till längre, jag har svårt och andas och tårarna rinner okontrollerat.

peyton, skådespelaren i one tree hill, ger mig wake up call hela tiden, 
"people always leave" och det är precis vad som händer. 
alla lämnar mig, kvittar hur mycket jag kämpar, hur mycket jag älskar, hur mycket jag ger av mig själv.
alla lämnar mig.

jag är dendär tjejen i alla berättelserna som gör att killen inser att det är den andra tjejen han älskar och vill spendera hela sitt liv med, jag är tjejen som bara är en anledning, en anledning till alla ska finna varandra,

och jag har alltid kännt att att jag inte vetat vem jag är, jag tappade bort migsjälv för längesen och har aldrig hittat de pusselbitarna som jag för så längesen tappade bort.men just  i denna sekund vet jag, jag vet exakt vad jag är.

jag är otillräcklig. och jag kommer alltid att vara otillräcklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0