DU

nu jag här igen.på ruta 1.
 
det var ett bra tag sedan jag kände mig såhär, maktlös och helt jävla förälskad. när ska du lämna mig? hur länge ska jag få vara lycklig innan du också bryter ner mig? 
 
du spenderade natten här, våra kroppar längtade efter varandra som aldrig innan, läpparna flätades samman, kyssar kröp allt längre och längre ner, hjärtat slog snabbare och snabbare. vid denna sekunden så kändes det bara som om det var vi i hela världen. och för ett litet tag, så önskade jag att det faktiskt var så. men på något sätt så känns du så långt borta även fast du är så nära. 
 
tyvärr är jag sådan att jag behöver uppmärksamhet, jag behöver känna mig älskad och jag behöver framförallt få höra att jag är älskad.för du är älskad. 
 
du är älskad av mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0