DET GICK FAKTISKT BRA :0!

Hej!

denna dagen har varit toppen!
dagen såg ut såhär :

* gick upp tidigt ( kl 8 ) för att jag skulle till mormor och baka pepparkakor :D  det är en tradition som har funnits i min genration i huuur många år som helst hur mysigt som helst! så alla barn och vuxna kommer och bakar pepparkakor i mormors lilla kök och så massa julmusik =)!
det ENDA som fattas, som absolut INTE SKA FATTAS är snööööööön =(, men den kommer =)... så småningom =)
sen iaf så åkte jah till gislaved för att sjunga på luciakonserten, det gick jäkligt bra faktiskt :o helt över mina förväntningar :o
fast jag och klara sjöng fel några ggr (a) fast det va bara kul (a) :D
men iaf,

Så så har min dag sett ut =)
men nu sak jag käka PIZZA (L)(L)(L)
och sen dra till min älskling vickky =D!

byyyye suckers =*


Kommentarer
Postat av: Klara :)

Hahaha som tur väl var sjöng vi inte fel på solot, det hade ju inte varit så lyckat ;) <3333

2009-12-06 @ 02:53:50
Postat av: evelina :D

hahaha :D nhe det va tur du :D <3333

2009-12-06 @ 10:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0