köttbullar i näsan.

Hej sunshines :)!

jag har ny design! som quynh har gjort :D!
tack så mkt älskling! :) <3

så, hur har eran dag varit idag?
min dag har vell inte varit den bästa... men så gåre om man försover sig och glömmer cyklen i skolan så den har stått där hela natten (!?)
oooooops (a)
men annars har vell dagen egentligen varit hyffsad :D
den va helt klart roligast på sista lektionen då vi hade idrott och jossan blev helt galen och asså jag skrattade hur mkt som helst, det slutade med att jag låg på golvet flämtade efter andan och jag blev grisrosa och röd som en tomat i ansiktet, ja så roligt va de!
ikväll drar jag till fanny och chillar med några folk
jättemysigt :)
men nu får ni ha det så bra för nu ska jag flyga iväg =*

ZOOOOOM ZOOOOOOOOOOOOM!


Kommentarer
Postat av: qquynh

hihi, vsg den bästaste! FFast jag har ändrat den lite, som du ville ha den lite mer åt vänster fast kommer nte in på din blogg mer :/ hehe, in på min blogg & se om den ser bra ut! ;)<33

2009-12-05 @ 11:15:08
URL: http://quyynhd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0