my love for u vill never change

morshning korsning alla :D!

har ni sovit gott? :)
det har INTE jag!
fan, jag my & vickky låg i vickkys dubbelsäng, jag låg i mitten, och jag låg hela natten utan täcke, utan madrass (för  jag låg i mitten och det är ju delat i mitten liksom)

JÄTTESKÖNT, VERKLIGEN, TACK MY! :):):):):):):):):):)
sen igårnatt så bakade vi kladdkaka, det va kasnske runt 1 halv 2 på natten :)
juste.. vi va väll 6 pers som nanade över här inatt :), det va askuuuuul :D
DEN BLEV AS GOD!
OCH HALLÅ SHIT!
DET HAR VARIT INBROTT PÅ ÅGATAN!
::O:O:O:O:O:O:O
inte bra!
i've got sooooo scaaaaaaared!, så poliserna och sånt kom :S
men jag hoppas det löööste sig :)
meeeeeeen iaf.

idag kommer cajsa hit, och ska ju nana här, skiiitmysigt! :)
men nu måste jag in i duschen & fixa miiig :)

pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0