so tired of all tears



t-t-t-t-tjooo broo

dena dagen. asså jag har fått 2 hjärtinfakter (no kidding)
först på morronen så lyssnar jag på min ipod, högsta volym, för att jag fönar håret. och då kommer mamma in och ba NU ÅKER jag och puttar till mig lite liksom på skojj, jag ba:

AAAAAAAAH fan vad du skrämms mamma :o!

och jag var såhääääääääär nära på att kasta hårfönen på henne för jag blev så jävla rädd :o


& sen så ska jag Platta håret lyssnar fortfarande på musik i högsta volym, med andra ord, så hör jag inte ett piss. jag skulle inte ens höra om någon sprängde huset i jämte mig, eller typ om ngn stog och spelade trummor i jämte mig. eller om typ aliens kom och kidnappade alla på hela jorden och typ skrek och sånt.. liksom det skulle jag inte höra.

men då så öppnas dörren till toaletten, och då kommer lovisa och skrämmer mig genom att peta till på mig -.-
min reaktion:

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*och det fula är att jag står och hoppar och skriker åt henne i typ 2 HELA MINUTER innan jag faktistk fattar att det bara är lovisa* x'D 


och självklart så tänkte jag kasta platttången på henne också :o

jag liksom bajsar nästan på mig ju :o men jag återhämtar mig från den andra hjärtinfakten och säger till henne.. okej nej jag skriker ....

JÄÄÄVLAR VAD DU SKRÄMMS, VAFAN ÄRE FÖR FEL PÅ ER MÄNNISKOR IDAG? VILL DU TYP DÖDA MIG ELLER?

och lovisa fattar ju iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiingenting -_-

HAHHAHAH, men det fulaste av det fulaste som har hänt idag är att när vi var påväg till skolan så brukar det alltid köra massa jäkla bilar preciiiiiiiiis när jag ääntligen kommit upp och fått upp värsta farten i första korsningen, asså jag skojjar inte, det kör alltid massa bilar där, så därför, just idag så bestämmer jag mig för att INTE tvärstanna och nästan bli överkörd, utan jag saktar ner luuuuuuuuuugnt och sansat...

MEN DÅ KOMMER DET JU INTE NGN BILFAN.. och jag känner bara.... att JAG. DÖR.

heeeeeeeeeeeeeeehehheehe. så så kul var denna dagen. mer rolig har inte hänt, samson och jocke och vicci var här ikvälll och hälsade på också =)
jag älskar er! (L)



okej, men nu ska jag äta för jag är värsta superhungrig och typ tuppar av snart.

ha en trevlig natt allesammans.


-dagens random: jaaa... jag fick 2 hjärtinfakter idag :(!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0