bit your lip and FAKE it




hej.

sitter i mitt lilla rum och funderar på vad jag ska ha med mig till stockholm.. jag åker ju på söndag eller måndag till min kära pappa och ska stanna där i 2 veckor.. SÅ LITE PACKING BLIRE JU ALLT :):):):). men jag är faktiskt väldigt laddad, ska bli så jävla skönt att få komma härifrån :) och efter stockholm drar jag till skåne och ska på hgb dagarna med ett gäng brudar!

A W E S O M E

och inatt sov jag över hos josse med tjejerna! vi hade skitkul! vi kollade på film och sånt bajs :) sen så nu idag så va jag och josse hos lollo och färgade josses hår :) det blev skitfiiiint :D och snart så äre min tur (a) japp, stäng hakan jag ska med färga håret (a) men vilken färg får ni veta antingen imån eller på lördag (a).... men nu måste jag verkligen fortsätta packa

adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0