give it to me baby

hejsan :)

sitter ute på altanen och kollar på film och är superdupermegatrött. denna dagen har varit super! jag sov ju över hos älskligen inatt och åkte sedan vidare till mormor&morfar vid middagstid för att vi skulle fira min lilla kusin :). och när vi va i hestra så passade jag på att träffa cajsa! :D vi badade och solade och sånt roligt :D fast det va inte direkt varmt i vattnet .... men äh, vi pratar ju om svensk sommar här ju :)! och sen bar det hem till mormor& mprfar igen och vi käkade lite grillad mat och tårta. (L) så det va denna lilla dagen, men nu så seriöst sover mitt vänstra öga och kudden ropar :), sov sött!

kyss

btw.. jag brände mig på ryggen idag ... ajj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0