Heeej bloggen ! Hjääälp vilken rolig da...

Heeej bloggen ! Hjääälp vilken rolig dag det har varit idag :D jag har köpt en hel del :)! Och vi har tagit turist bilder med några kineser HAAHAHA! Och bussresan va gratis :D YIPPIII :D och lilla murre sov så gott i den lilla stolen :') och juste... På tal om bussar... Jag och josse sprang över gatan pch va nära att bli påkörda av en buss och hujeda mig vad mkt vi skrattade :D och detta va bara lite av våran dag men jag och josse ska nana över hos henne nu, så det betyder inget bredband :( men jag har alla bilder på telefonen och jag har alla sladdar på plats så imån så jävlar blir det bilder :D men nu ska vi packa upp och sedan kolla på film. Have a great night people ! Pusselipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0