theres no fighting left

för det är alla känslor som lever upp på nätterna, som tar ditt hjärta och ditt leénde på läpparna, den du brydde dig om som spela din vän som sedan hugger dig i ryggen jag vet hur det känns

hej lilla bloggelibloggen :)!

sitter här med lilla malin och my i sängen och pratar lite :), BTW MALIN MIN HJÄLTE HAR INTERNeT !!!!!! *GREAT* :'D iaf, hela bilresan hit va skitrolig, adam bylander körde och fick 2 kärringastopp när han bara skulle backa ut HAHHAHAH! och då vi kommit en bit så fick vi 2 till hahha! så sammanlagt fick lilla adam 4 kärringastopp. U GO BOY! men det var jävligt kul! :D. och så när vi kom fram så valde vi rum och käkade taccos :D sen så gick tjejerna iväg och jag va kvar med killarna och kollade på film :D, inte vilken film som helst.. utan min favvofilm (a) ORPHAN! :D:D:D:D:D:D hehhee och jaa. nu ska vi kolla på american pie. :) så vi hörs imån era små smulögon :D

kyss

Kommentarer
Postat av: Anonym

why must it always be everyone else 's fault that things are not as you wish they were?

Sit down, lay back and think carefully about what went wrong?



you did really nothing to influence the situation, it was entirely theri fault, the whole thing?



No, I don't believe it either. From everything I heard, you are equally guilty, everybody. I know you don't feel good from this. You think to much about what everyone else says, talk to her!?



It was ''his'' fault 2.

2010-06-22 @ 04:04:22
Postat av: evelina :D

okej, jag är svensk så du behöver inte skriva en hel jävla bok på engelska. och om vi snackar inte om samma person för då skulle du aldrig skrivit detta. borde du veta att jag ALDRIG varit tasig mot henne/dom, aldrig snackat skit. jag har alltid varit snäll mot henne/dom vad hon är gjorde mot mig, jag har verkligen inte gjort ngt mot henne/dom, det enda jag kan ha gjort är att jag har varit "jobbig" men det är ju inte precis ovanligt eftersom att att vad jag är gör så är det aldrig perfekt i hennes/deras ögon. antingen är jag jag för glad eller för ledsen, jag kan aldrig liksom få vara superdupermegaglad, fö då tkr hon att jag är jobbig och irriterande. antingen så skrattar jag för mkt, eller så skrattar jag för lite. jag pratar för mkt, eller för lite jag har antingen varit för snäll eller får jobbig. och detta är saker som hon ALLTID klagade på, hon klagade poå minsta lilla jävla detalj som inte va perfekt på mig i hennes ögon, gick runt och suckade åt mig, hon kunde aldrig bara acceptera att jag va helt jävla superdupermegaglad, men vissa har ju problem.



men jag har ALRIG Klagat på NGN för att dom har varit HELT JÄVLA HYPERAKTIVA. jag menar låt dom va för högljudda för glada eller vad fan dom vill vara, tryck aldrig ner en person för att du tycker den är jobbig



nej, för hon visste allting, och hon gick med på det då hon visste att "han" va svag för henne, det är bara bullshit,



she knew eeeeeeeeeeeeeeeeeverything, every little thing. och hon lovade ett löfte. så det är ingen ursäkt alls, det va bara för att hon inte skulle må dålig, eller för att de skulle ha en anledning för att få bete sig hur jävla illa dom fan vill mot mig.



i'm done.

2010-06-24 @ 10:03:48
URL: http://evelinasellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0