WE MADE IT







halloj näsborrar :D
ligger helt död, utmattad,  och aa.. HELT jävla DÖD! i soffan hos cajsa!
kom hit idag vid 4, MEn egentligen skulle jag kommit hit tidigare.. BARA ATT JAG MISSADE BUSSEN :(
men jag kom fram tillslut! haha iallafall, hade varit hos cajsa i ngn timme innan vi bestämde att vi skulle CYKLA till gvd för att kolla på MCcdreamings match :D, DOCK så förlorade dom .. så vi åkte dit heelt i onödan :(!
kidding! hahah det va helt värt det ! :D när vi tillslut kom hem efter ett LÅNGT stopp i ca 086350987456 timmar så åt vi äggmacka :D
haha men nu ska jag massera min lilla rumpa eftersom att jag är IN PAIN :(
have a good day!
pussing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0