BLÅ

Hey smulor =)!

har precis kommit hem ifrån ricke, fyfan asså.
denna dagen har varit jur jäkla rolig som helst!
jag samson ricke drog till ekekullen och åkte pulka ='''''''''D
sen, gick jag hem, duschade och käkade taccos (L)
och seeeeen efter det så bar det iväg till ricke, och där va då samson och johan, och jag säger bara ett ord

S-K-R-A-T-T-A-N-F-A-L-L

jääääklar vad jag & samson skrattade, ååh jag har skitont i magen nu bara för det xD
jaa... det va ju kortfattat om dagen :)
och juste! (i)
jag fick ju bland annat en keyboard i julklapp *WIHO!*
så nu kan jag spela lovesong och against all odds.
det kallas, bäst :)
men nu ska jag kolla på teve och sen naana :)

pussbyeee :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0