early morning ._.

heej hallli halååå SÖMNTUTOR!

sovit gott (a)?
det har jag gjort, jag gick vell och la mig halv 3 kanske.
MEN mamma väckte mig kvart i 9 denna underbara morgon ._.
jag somnade om, jag vaknar Igen av att hon petar på mig,
och kanske 2 min senare vaknar jag av det hemska... hon petar på mig igen och säger med en Äckligt gald röst att jag måste upp nu!
SÅ jag somnar om.. IGEN!
och så kom hon in IGEN och denna gången gav hon ju sig inte!
så jag gick upp, med igenstängda ögon och sitter nu sovades med mitt ena öga, och det andra kollar på tv och datan.

jag är ganska död nu med andra ord.
men en sak är iallafall positiv :D!
DET ÄR LITE LITE PYTTE LITE VITT UTE! :D:D:D:D:D
happ. men nu ska jag sova med mitt andra öga också.

godmorgon/nattinatti

och juste här får ni ngt enstaka foto från lucian. =)






världens finaste sandra va lucia <3


Kommentarer
Postat av: johanna :D

åhh vad mysigt :D idag när jag vaknade ute hos farmor och farfar va de oxå vitt ute :D jätte myysigt :) längesen man träffade dig nu men vi ses la på julafton ?:D <33

2009-12-14 @ 07:52:59
URL: http://juuiice.blogg.se/
Postat av: evelina :D

shit heeeeeeeeeeeeej johanna!

det va ju femtioelva år sedan jag såg dig :s

jag vet inte om vi ses på julafton.. inte säkert att jag kommer till solvig och bengt :/ hoppas att vi träffas snart iallafall <33

2009-12-14 @ 11:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0