i'm shaking...

hejhej. :)

harrrrrrrrrreguuuuuuuuuud!
jag har precis kollat på världens jävla hemskaste film, seriöst, jag skakar..
Paranormal activity heter den, den är seg i början hur jävla seg som helst, sen blir den hemskare och hemskare för varje dag som går, jag lovar att du trodde aldrig att du skulle bli så rädd av den förens du sätt hela.
jag rekomenderar den!
men iaf, idag så har jag varit med cajsa & klara
vi har haft det skiiiitkul, detta är nog.. aa elr det ÄR en av de mest bästa helgerna jag varit med om i mitt liv :D
vi va och kollade på handboll & så kollade vi på skräckis, det är allt vi har gjort idag, och ändå vare skiiitkul :D

 " HEJJA MOGGE!!!!!  *SKRIKER "
hahah det va kul det :D

& nu sitter jag och kollar på hål i väggen :), jag måste verkligen ALLTID kolla på ngt roligt ele ngn rolig film efter, annars somnar jag aldrig :D
men nu så måste jag faktiskt dra mig.

pusss.


klara :) <3

cajsa :) <3

Kommentarer
Postat av: Klara :)

Hahah filmeeen ;oooo

HEJA MOGGE haha så jävla kul! ;)

Snygg gammal bild du har hittat då ;)

älskar dig evelina <3

2009-11-11 @ 16:51:56
Postat av: Anonym

HAHAH den va aaaaaaasläskig!

HEJJA MOGGE! det va bääääääst (a) :D

haha jag vet :D

älskar dig med hjärtat <3

2009-11-11 @ 17:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0