jag hatar regn

hej :).

vill ni veta en sak?
det regnade idag.. IGEN.
asså småland har blivit riktigt ALLVARLIGT drabbade av skitvädret :O
det regnar dag ut och dag in.
det s-u-g-e-r .______.'
jag blir hur jäkla blöt som helst, både till & hem ifrån skolan -.-'
då jag skulle hem ifrån skolan t.ex.. jag skulle cykla och hålla ett paraply över huvudet.
SÅ HIMLA LYCKAT!. (sorry coffe, jag ska köpa ett nytt åt dig, I promise)
asså jag flög åt höger och vänster, ner för trottoarenkanten upp på trottoarskanten och ååt alla mööjliga olika håll :0!
och såg ingenting för att paraplyet va i vägen, & så SJÄLVKLART jag cyklade in i en stolpe.
och det gjorde ont.
j*****vligt ont!
och så tillslut då jag ääääääääntligen har kommit hem.. SÅ SLUTAR DET REGNA!
och jag tänker... DETTA HÄNDER BARA INTE!
så jag har skadat mig heeeeelt i onödan -.-''''
det va en upplevelse, en som jag aldrig kommer glömma ._. :)


...men annars va vell dagen väldigt rolig :)

plus att jag har varit duktig i skolan idag igen :D
så fick jag en stjääääärna av susanne idag för att jag va så duktig på matten :D (*)

men nu ska jag dra.
och glöm inte mammas pojkar ikväll! :D

laaaaaaaaaaaaaaaater :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0