ostmacka

HEJ :D

assssssåååå seriöööööööööööööst...

det va skiiiiiiiiiiiitkul på lägret :D!
jag dööööööööör :D
asså jag trodde verkligen inte att det skulle vara såhär roligt, men asså kuddkrig på natten, kolla på film, irritera my halva natten (a), äta godis hela tiden, bli skrämd kl 1 på natten då jag precis kommit ut från toaletten ( .____.), ledaren kom in till oss sa att vi måste sluta skratta och vara för högljuda, ringa killarna i väggen brevid, berätta spökhistorier, köra sanning och konsikvens och massamassa meeeer :D!

helt klart fett bäst :)

men nu ska jag kolla på teeeeeeeveeeee :*

hare :)!

Kommentarer
Postat av: fanny :)

toppen läääger :)<3

2009-11-25 @ 19:34:36
Postat av: evelina

jaaaaaaaaa :D <3

2009-11-25 @ 20:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0