the sparcle in your eyes...

hi ninjadudes :)

hur mårs det?
jag mår bäääääst!
för jag har haft världens roligaste heeeeelg nanananantrallalla :D
haha fyfan säger jag bara, synd att ni inte va med :D
vi har varit hos cajsa på tjejkväll :)
vi har ätit, sjungt singstar, spelat spel.
och vet ni hur kul det va elr? 3 saker gjorde den kvällen oförglömligt :')
aldrig i hela mitt liv har jag haft så ont i magen av skratt och ont i halsen av så mkt skrik, det är en sak som är SÄÄÄÄÄKERT SKA JAG SÄGA!

tack alla, det va awesome =) <3

.. hmmm idag:

denna dagen sög som vanligt :), det är ju måndag, hallå? .____.''

men imån har jag ju bara 4 lektioner :) så det blir ju soft.. fast ojjdå...åharrejävlar...åfan jag har ju ett prov.. som jag inte har övat på.. ATTANS BANANER! :O!

*PANIK*

hörs imån!

take care lovers <3


såhär såg jag ut på skolavslutningen 09.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnossss :*

2009-11-18 @ 19:04:16
Postat av: evelina :D

du äääääääär :* (L)

2009-11-18 @ 19:23:01
Postat av: evelina :D

men du ääääär :*

2009-11-18 @ 19:24:48
Postat av: Anonym

tjockisssssssssss :*

2009-11-29 @ 00:26:55
Postat av: evelina :D

hihi (a)

2009-11-29 @ 12:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0