i'm tired ._.

Godmorgon Godmorgon hör fåglarna kvittra glatt, godmorgon godmorgon IDAG :D

igår :snacka som stress igår elr? vi skulle dra till gvd och jag skrev ett helt jävla inlägg och sån skit och så ringer josefinälskling & säger att hon kmr och hämtar oss om 15 min och jag hade precis KÄKAT FRULLE och det betyder att jag INTE är klar!.... PANIIK!!!!!
så sahra stänger ner datan med mitt älskade lilla inlägg som inet sparades :(!
..men det gick över sen :'D
vi drog till gvd och kollade på hockeymatch :D
skojjsigt, och sen drog jag hem igen direkt efter (?) och så käkade jag marshmellows :D
och sen firade vi såklart Karl :D (grattis karl! :) )
och så chillade vi först hemma hos karl & sen helt plötsligt så var vi at oscars place & dunkade musik :D
.. sen cyklade jag hem och åt chips och somnade :')
idag: JAG SKA TILL ÄLSKLINGSCAJSA BYE SUCKERS :')



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0