my bad..

HEYSAN!

asså sorrrrry för att jag inte uppdaterat ! :0
men jag skrev ett inlägg igår faktsikt !... fast nu såg jag att det Tydligen inte laddat upp :s
MEN iaf jag va på släkt träff igår .. elr aa vi firade alexander, min lilla kusin som blev 4 år :')
guuuuud så snabbt dom små liven växer upp asså :o (a)
men det va iallafall jätteroligt :D
alexander fick en pruttballong, och han & alla andra småskitarna sprang runt & skrattade åt ljudet HEEEEEEELA TIDEN så jag har ett ekande prutteko i mina öron. extremt underbart roligt. elr hur? .____________.
men idag vet jag inte vad jag ska göra, jag ska vell slappa :)
det somjag alltid gör :*
nu ska jag passa tilda!

hörs sen!

peace dudes.

Denise till vänster, jag till höger. always u and me <3

Kommentarer
Postat av: denise nielsen

HAHAHAHAHAHA aw! alltd vi älskling :) <3

2009-11-01 @ 11:37:30
URL: http://deeniiise.blogg.se/
Postat av: evelina fat sellén

HAHAHAHHA ERKÄN FIIIIIN BILD :D:D:D:D:D:D

alltid du & jag :) från vaggan till graven :) <333

2009-11-01 @ 13:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0