bajs i munnen! ♥

dagens citat:

så äre!
så vare!
så blev det!
OCH SÅ FAN SKARE VA!

heheheh.
det va ngt jag och sahra kom på idag......... :D!
det var näääääääämligen min och sahras damp dag idagidagidagidag. :D
HAHHAHA asså seriöst, vilka jääävla skrattanfall och jag den bruttan fick asså! HA, jag höll på att kissa på mig :$

MEN DET GJORDE JAG INTE! :D jag hann PRECIIIIIIIS :D:D::D:D:D::D:D!
men det va kasnke för att vi befann oss preciis utanför toaletten när det hände ^^, 
sahra fick spasm i hela kroppen när vi kommit ut från toan,
och jag "raggade" på en random som KONSTIGT NOG INTE VAR INTRESSERAD!, jag liksom ba:

 *rörde runt chokladen som jag hade i munnen så att de kletades på mig tänder, och det såg ut som att jag ätit bajs*
och försökte då ragga, MEN DET GICK JU INTE SÅ BJAAAAAAAAAAA, .. hepphepp, his lost. ^^

aaaaaaee, men seriöst, *raggamedbrunatänderrepliken* den funkar inte :(, inte ett bajs funkar den :(....
HAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHA fattar ni ? (a)

asså ragga med bruna tänder, och så funkar den inte den inte ett bajs..... HAHHAHAHHAHAAH!
okej. evelina samla dig kvinna.

men iaf, min älskling kommer hit nu :')!
så vi hörs snartsnartsnart snaaaaaaaaart i think :)

pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0