brainwashed

HAHAHAHAHHAA!

nu är jag på bättre humör :D!, jag skulle ringa lilla lenutt, men då kom jag till ngn polissak :o!
och jag .... hhehehhehehehhe..... jag tror jag har kommit fel (A)
och han ba: jaa det har du nog :D!
haha och jag ba: hehe jag ber så mkt om ursäkt (a)
och han sa: neej då det är lugnt :D

*klick*

sen så fattade jag att jag hade ringt fel :O xD men jag prövade igen !.... OCH JAG KOM FEL IGEN!
hahah och så blablabla så sa vi typ samma sak igen xD

men sen så fick jag tag i lilla lena när hon smsade mig, FRÅN DET NUMRET JAG RINGDE TILL :O!

spoooooky :s

sen då jag snackde med lenutt, så ringde ett dolt nummer, och jaa, han va helt wierdo han som ringde haha.
tänker inte ens berätta vad han sa hahahha.

men nu ska jag kolla på Into the blue 2 =)

bajsbajs.

 
en av vääääärldens bästa låtar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0