dagens citat

introduktion.
Sahra skulle ner till ica och köpa mjölk så vicci kunde sätta igång
'och baka sin berömda kladdkaka.
MEEEEEEn, dilemmat var.. attt det fans ingen mjölk.

Och damerna här bredvid mig måste alltså ha mjölk till sin kladdkaka.
Så då bestämde vi att sahra skulle gå ner till ica och köpa ett paket..

sahra - Men det finns ju inga pengar.
Vicci - Du får gå in och säga att du köpte ett paket.. men sen tog det slut, så nu vill du
ha dina pengar tillbaka..

*tystnad*
sahra - JAAAA, det kan jag ju göra. Eller varför inte bara säga att jag råkade hälla i massa
oboy.. och så blev det inte gott.. så nu vill jag byta?

Eve - JAAAAAAa (i), fan. GöR det :)

sahra & Vicci- hehe, nej eve :)

Eve- Varför inte ? ;(

hahahaha :D:D:D
såhär kul kan man ha.. faktiskt... så det så... hihi (a)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0