HAHHAHAHAH HÄMDEN ÄR LJUUUV!

SNACKA OM VÄÄÄRLDENS BÄSTA MORRON! :D jag åt resterna av sockerkakan som blev över igår till frukost, och sen så ringde jag och skrek hela jävla ja må hon leva låten till sahra på morronen, grattis tjejen :) och nu så sitter vicci på toaletten och har inget toalettpappppppeeer :'DDDDD

HIHIHIH HA-HA DÄR FICK DU :D, DÄR KAN DU GOTT SITTA ETT TAG :D:D:D:D! ... för ingen hjälpte ju mig senast jag va fast på toan, de ba skrattade åt mig :( du med vicci :(

......okej.. jag borde ge henne toalettpapper nu.. för hon har suttit där en stund nu... hehe.... okej....

hejdå


hahah yesssss you aaaaaaaaare vicci, så frikkin jävla fucked are you noow, MOHHAHAHAHHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0