I'VE BEEN DANCIN MY ASS OF

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH DAMN. ni kan ju bara läsa rubriken... assså seriöööööst, jag har frikkin dansat av mig röven helt bokstavligt talat :o, & jag har ingen röst kvar, den ville inte hänga med mig hem hahah :( så jag är jättehes nu :(

men jag ska skriva mer sen, jag och vicci ska ner och laga maaaaaaaaaaaaaat :D hihi kladddkaka och annan mat :D, och ja, då jag säger mat, då menar jag faktiskt mat. och inte tjockismat. ^^

hihi hörs seeeeeeeeeen och då kommer jag med bilder och annat bajs :D

 

btw, ngn vit len, silkes slips som är saknad?, för den hängde med mig hem :$ :o 

Kommentarer
Postat av: emelie

det är jacobs slips tror jag XDD



han hade på sig en sån i skolan i fredags iallafall

2010-04-24 @ 09:13:54
Postat av: evelina :D

emelie who ? :)



hah...... aha :o okej, then i know :)

2010-04-24 @ 11:19:21
URL: http://evelinasellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0