lärarna kallar det fusk, vi kallar det TEAMWORK :D!




WOHOOOOOOOOOOO! NU är evelina hemkommen från en sjuukt härlig dag/kväll :D
på dagen så var jag med jossan och vi tjötade lite och kollade på film :D, och sen så kom samosn :).. OCH HAN HADE FKN MED SIG HENRY!!!!
ASSÅ FYFAN VAD JAG HAR SAKNAT DIG HOMIE! så då kollade vi på film, snackade och käkade godis :) 
sen drog samson och henry och åkte jossan hem.

och så nån timme senare skulle jag möta upp sahra & amanda nere i samhället, och så vi sitter där och väntar vid rosa kiosken på att josfin & sandra ska komma, ja då kommer en bil och tvärstannar mitt framför oss och ba: HEEEEEEEJ BRUUUUUDAAAAARRR!!!!!! och sedan viskade dom lite till varandra *ska vi fråga om dom vill ha skjuts?*
men icke sa nicke, det ville vi inte ha =)!

sen efter en lång stund så kom josse och sandra och vi gick till sandra :)

MEN DÅ... blev jag och sahra så FETT SUGNA på chips :O!
så vi gick hem till mig och hämtade chips&dipp (a) ^^,

och då vi var i farten påväg hem till mig så mötte vi lite folk som också hände med till sandra, och när vi näästan är framme hos sandra, ja då möter vi linus och hampus i epatraktorn, och så ville jag och vicci ha skjuts (a)

OCH DET FICK VI :D! HÄÄÄRLIGT :D,
och när vi var hos sandra så kollade vi på film, snackade lite och gottade oss haha, USCH vilken jäkla film!..... asså jag är rädd nu :(... men iallfall, den var Superläskig!, så jag vågade inte gå hem (a)

så jag och vicci ringde efter skjuts. oooooch ja, då kom våra hjältar hampus och linus Igen och hämtade oss :D, så vi åkte runt i det lilla samhället och lyssande på hög musik! :D .... men sen vid vita kiosken så kom polisen :O! så alla ba DUCKA!!!!! och självklart åkte poolisbilen vidare ^^, ! VI BLEV INTE BUSTED :D:D:D:D:DD
*jublar!*

och sen tillslut, så körde dom hem mig, och nu sitter jag, heeelt trött, efter en skiiiiiiiitrolig dag, och kommer på en sak som förstör det hela, SJÄLVKLART, DAMN jag ska upp vid 7 imån för att jag ska till kyrkan.

så .. ajjdå, vi hörs kanske imån om jag orkar lägga in et inlägg på morronen.. som jag troligtvis inte kommer orka. HAHAH :D

GRATTIS TILL ER SOM ORKADE LÄSA ALLT :D!


nattnattiii.

-dagens random: jag har fortfarande ont i mitt huvud :(! (U)

Kommentarer
Postat av: Vicci :D

tack för kvällen eve :D vänta ba tills ja har epa va fan :D kött i helvete va kul vi kommer ha :D<3

2010-04-04 @ 00:43:23
URL: http://vicciii.blogg.se/
Postat av: evelina :D

taaack jälv älksling :D! hihi jaa fyyyfaaaaaaan vad vi ska glida runt då! :D <3333

2010-04-04 @ 14:18:49
URL: http://evelinasellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0