movieohyeah

  

1. Jennifers body. waaaaaaaah den verkar skiiiitbra! såhär lite spoooky och lite "pirrarimagen" film :D

2. The stepfather. senast jag kollade på denna, aaa eller kollade och kollade, jag kollade kanske i 5-10 minuter och sen så blev jag distraherad av ngn annan, så DENNA SKA JAG KOLLA PÅ. jag sak lyckas kolla på en hel film utan att distraheras! för denna verkar skitbra :)

3. The eye. AAAAAAAAAAH JAG REKOMEDERAR STARK! asså jag höll RIKTIGT SERIÖST på att bajsa på mig när jag såg denna :o jag hoppade till heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeela tiden, och skrek och hade mig... och jag kollade helt ensam på den,.. satt i en liten datastol, hade min mysiga filt & kollade på datan och hoppade till och skrek till.... härligt (y)



så jag ska ta att jag ska ta och sätta på dessa filmer nu, släcka i mitt rum, dra ner persiennerna, dra för gardinerna och så ta upp oboyen ooch mackorna och sitta i sängen och kolla på film och mysa under täcket.. asså kan det bli bättre? NEJ! SEE YAH HOMIES :D:D::D:D:DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0