my brother has the coolest sister EVER :D

Jag har insett att min senaste kyss: var oförglömlig & blandad med massa känslor..

Jag lyssnar på: brainwashed :D

Jag pratar: hela hela tiden, non stop :D

Jag tycker om: PIIZZZAAA :D

Jag avskyr när: folk snackar skit bakom ryggen & låtsas som ingenting när man träffas

Min närmsta vän är: för tillfället...ipreem

Min första vän hette: denise

Jag tänder på: killar med converse & chinos (a)

Den bästa känslan: är att nysa, åka karuseller, eller när man vaknar på morronen av att ens pojkvän ligger och håller om en som att vore en liten teddibjörn

Om jag var ett djur skulle jag vilja vara: fisk eller fågel

Jag kommer alltid att vara: samma glada, spralliga och KNASIGA evelina :D!

I somras: så badade jag i havet

När jag vill tänka går jag: PÅ TOALETTEN? :D okej nej, men jag går vell och lägger mig i sängen eller går till ngt ställe där ingen annan är med musik i öronen :)

Innan jag går och lägger mig: borstar jag tänderna :)

Just nu tänker jag på att: jag saknar en person oerhört mkt. och att kvällen blev superlyckad igår :D

Imorgon är det: tiiisdag.... OOOOOCH DET BETYDER ATT DET ÄR JOOOOAKIMS FÖÖÖÖDELSEDAAAAAAG :D:D:D::D:D!

Jag vill verkligen: kunna få spola tillbaka tiden, kunna flyga, och kunna kontrollera vissa grejjer..

När jag borstar tänderna: sjunger jag & dansar och låtsas som att jag är en rockstjärna xd hahahah

När jag lyssnar på musik: så påverkas jag, både positivt och negativt. :)

Nästa vecka: är det lilla lovet slut :(!

Jag saknar: han. och min lilla pappa. :(

Jag säger ofta: HAHAHAHAHHA

Just nu: är kl 23:25 och det är mörkt ute, och jag är hungrig :)

HEEEEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0