bajshuvve

woohoooooo niiiiiiice :D! .....nu har typ alla gått. :( men fyfan vad trevligt det har varit! tack alla :D
fast det hände en olycka.... :( JAG SLOG I MITT HUVUD I SNETAKET INNE PÅ TOAN OCH HAR JUST NU VERKLIGEN VÄÄÄÄRLDENS JÄVLA BULA !!!!!! ASSÅ JAG SKOJJAR INTE! DEN STICKER UUUUUT SOOOOM BARA DEN :O:O:O:O.... vrf är det alltid jag som får all smärta nu, varför är jag jag den "utvalda" :''''''''''( asså seriöst jag bara skadar mig :(! ..... men iallfall, jag hade det sjukt kul ikväll :), innnan idag så sprang jag runt i mitt lilla hus och räknade får.. och jag fick inte sluta springa förens jag kommit till "100 får"
så jag sprang runt och skrek 1 FÅR 2 FÅR 3 FÅR 4 FÅR 5 FÅR, ända tills jag kom till 100... och jag var HELT död, SUPER anfådd, och helt.... helt död. så det va det.
men nu sak jag och vicci, sahra & jossan bädda inför natten, snacka lite och bara mysa och kolla på film.
bilder kommer imån! :)

take care. ♥

det där trodde jag inte om dig :(

Kommentarer
Postat av: fanny :)

evelina, du vet att jag finns här <3

2010-04-03 @ 11:10:39
URL: http://ffaanniiiee.blogg.se/
Postat av: evelina :D

fanny, du vet att jag finns för dig med <3

2010-04-03 @ 12:41:22
URL: http://evelinasellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0