shake that as

juste jag glömde...

JAG ÄR DÖV :) jag hörde inte att min telefon ringde, jag kände bara att det vibrerade :D
men iallfall. 
GODmorgon sunshines! jag har sovit skitgott, jag och vicci åt kladdkaka igår, vi åt upp hela på typ 2 sekunder... men gott va det iallafall. :D vi är just nu sugna på lite frukost.. så jag ska bara lägga in lite bilder, och sen sticka ner och käka :D

HAHAH men jag måste ju bara berätta! igår så dansade jag och emma, och så kom haris och alfred, och sen helt plötsigt så satt vi på varderas axlar och dansade där uppe :D, haha jäklar vilken utsikt asså :D, hihihi va superkul och dansa där uppe (a), men så kom ett par vakter och förstörde allting -.- 
JUSTE :D, jag träffade lilla Lisa på sigges ju :D, skiitsöt och assnäll tjej :D!
hihi. men nu kommer lite bilder... lägg märke till lite, för ni vet att jag är lat ^^, (a)


daaaaamn.... så jävla sexig är jag ..... gggrrrrr














såå.. there you have some pictures, enjoy!, men det kommer kanske fler bilder sen... hehe, om jag orkar.

och nu. FRULLLLLLLEEE!  HEJDÅHEJDÅHEJDÅ :):):):):):))




Kommentarer
Postat av: lisapham

iihh! du var så sockersöt!!

2010-04-24 @ 13:55:51
URL: http://lisaphams.blogg.se/
Postat av: evelina :D

DU va sockersöt gumman !! <3

2010-04-24 @ 17:17:17
URL: http://evelinasellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0