thinking of you (A)



DU ÄR SÅ YEYE WAOW WAOW NANNANNA DU ÄR SÅ YEYE WAOW WAOW!

assså seriöst... om jag tänker efter riktigt noga, så HADE JAG BAJSKUL IGÅR.. så ... aa jag hade väldigt rolig igår (a)
och nu idag så är jag så hiiiiiiiiimla döv. verkligen bara så hiiiiiiiiiiimla döv. då min faster skulle skjutsa hem, och jag hoppat in i bilen,

jag ba: HEEEEEEJ CAMILLLLA!
faster: hej evelina :)
jag: HUR MÅR DU?
faster: men evelina gud vad du skriker xD
jag: JASSÅ GÖR JAG :O? JAG HÖR KNAPPT MIGSJÄLV
faster: hahah OKEJ


och blablabla, det va lite rooooligt faktiskt :D hepp men nu väntar frukosten! amerikanka pannkakor :'D!
hörs seeeeeeeen iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih vad gott med pannkakor! ^^,



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0