u don't have to say, what you did, i already know

hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii there.

fifän, nu är jag äääntligen hemmma!
seriöst, jag tror att jag har drabbats av en buss-sjukdom. och den heter:

"hahadusattedigbakomfelmänniskaochnukommerjagsittaochsuckaochstönaåtdigochgöradessatimmartilletthelevetehaha"

för denna gången hamnade jag bakom en tjurig tjej... inte alls kul :( men det gick över sen!

jag har också drabbats av mer otur. och jag vet att nu tänker ni att, men det är inte möjligt, haha. JO du, det ÄR möjligt. och jag nämner bara dessa grejjer, för att om jag skulle fortsätta rabbla upp allt så kommer jag riktigt allvarligt seriöst aldrig sluta skriva.



då jag ÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN kommit fram och johan ska hämta mig, ja då jävlar då tog batteriet slut i bilen (!?)
. så DEN JÄVLEN STARTAR INTE, jag kom fram till värnmo vid kl 14:02, och vi var hemma kl 17:34

i mean...COME OOOOON

sen då jag äntligen kommit hem, duschade jag, packade upp väskan och umgicks med folk.

mitt lillla hjärta var här innan också, vi pratade lite och käkade nudlar och så, jag älskar dig alice, <3

men nu så ska jag nana, för det har varit en lång dag. och imån så börjar det normala bloggandet igen, mer uppdateringar och mer bilder.

naaaattinatttiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0